اس ام اس . طنز . سرگرمی
اس ام اس . طنز . سرگرمی
لطفا برای خندیدن با ما همراه باشید.

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب...
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!

 

 

(مخصوص نيمه شب)
بسمه تعالي
غرض مزاحمت بود که به حمدالله حاصل شد.
در پناه حق..
 

 

 

(مخصوص نيمه شب)
لطفاً براي ديدن ادامه‌ي خواب، سي دي 2 را وارد كنيد..

 

 

اگهان دیدم سرم آتش گرفت

سوختم،خاکسترم آتش گرفت

چشم وا کردم،سکوتم آب شد

چشم بستم،بسترم آتش گرفت

در زدم،کس این قفس را وانکرد

پر زدم،بال و پرم آتش گرفت

از سرم خواب زمستانی پرید

آب در چشم ترم آتش گرفت

حرفی از نام تو آمد بر زبان

دستهایم،دفترم آتش گرفت

 

 

طرف به خانومش پیامک داد: من سر کارم، تا ده دقیقه دیگه میام خونه. اگه نیومدم این پیامکو دوباره بخون!؟
 

 

 

حیف نون میره ماشینشو بیمه كنه، مسئول بیمه بهش میگه امیدوارم که هیچوقت از بیمه تون استفاده نكنید، حیف نون هم میگه: امیدوارم تو هم از این پوله خیر نبینی!!!

 

 

 

فکر می کنی چینی ها به دوقلوهاشون چی میگن؟! میگن: این چون اون ، اون چون این !

 

 

 

طرف توی دریا داشته غرق میشده، بلند بلند فریاد میزده: كمک، کمک، من شنا بلد نیستم.. حیف نون هم با زن و بچش داشته از اونجا رد میشده، میگه: واقعا که! می بینید بچه ها؟ من تا الان هرچی داشتم خرج شماها کردم و پولی برام نموند که برم کلاس شنا ثبت نام کنم و شنا یاد بگیرم.. اما تا حالا شده که یک بار، حتی یک بار لب به گله باز کنم و پیش عالم و آدم داد بزنم که من شنا بلد نیستم؟ مرد باید یه کم تودار باشه!!!

 

 

فالگیر: متاسفم خانوم، فالتون نشون میده فردا شوهر تون میمیره.
زن: اینو كه خودم میدونم. فقط بهم بگو گیر پلیس میفتم یا نه!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط محمد دانش